söndag 16 januari 2011

Saker in my brain!

Kunde inte sova igårkväll :S Läste en bok, men kommer ej ihåg vad jag läste exakt..

Jag och Viktor kikade på utbildningar igår, DET var ju bra i sig, men det har gjort mig otroligt nervös inför framtiden... :P Jag har insett att jag måste läsa upp en hel del kurser, och för att få läsa dem måste jag läsa Matte B, och när ska jag göra de??  Jag vågar inte avslöja mina planer än, men dem är storslagna ;) Är också rädd för att misslyckas, att inte få komma in på utbildningen. Men jag hoppas så innerligt att jag kommer in, för jag vill (tro det eller ej) bli något stort :) Dock är jag rädd att betygen inte räcker till :/ Men man kan ju hoppas!

I värsta fall ska jag läsa upp matte B-D/E och Kemi A och Fysik A+B på komvux, då har jag ju en bra spännvidd på vad jag kan söka sen :)

Jaja i övrigt då!
I fredags var ja å bowlade med Therese och några av hennes vänner :) Vi gick senare till Kalles och var där nåra timmar :) Avslutade med strips på Sunes :P En riktigt rolig kväll alltså :)  Annars under helgen har vi mest bara brytt oss om djuren, dem mår bra av lite uppmärksamhet dem med :)

Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar