torsdag 3 februari 2011

Om dig och din älskling!

Vad heter ni?
Isabelle och Viktor
Hur träffades ni?
På Internet
Hur länge har ni varit tillsammans?
5 år och 9 månader
Är ni förlovade?
Ja
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Ja
Isåfall, vem kör bäst?
Det kan diskuteras
Kommer du ihåg er första kyss?
Japp, på Kallax flygplats sommaren 2005
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Jag tror jag..
Vem är äldst?
Viktor
Vem är längst?
Viktor
Vem sjunger bäst?
JAG
Håller ni i handen på stan?
Ja, men det beror på
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nej absolut inte
Vad har ni gemensamt?
Musiksmak, family guy, djur m.m.
Blev du kär i första ögonkastet?
Jo jag tror det faktiskt :P
Har ni någon speciell låt?
Joojaa, det har vi väl
Har ni stora framtidsplaner?
 Flytta till Lule och bo ihop alla veckans dagar
Har ni gråtit i varandras armar?
Japp
Har ni varit utomlands tillammans?
Jaa Finland och Åland iallafall
Vem lagar bäst mat?
Beror på vad för mat
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Sitter vid varsin dator eller så ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Nej, faktiskt inte. Men det kompenseras med pusskalas då och då!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
hehe joo typ 90 mil.
Blir du lätt svartsjuk?
Ja tyvärr, men är det inte ofta alls :)
Brukar ni bråka?
Då och då, men det bråkas inte länge :)
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Oj... händerna, ögonen, söt-fötterna, rumpan m.m. :P
Brukar nån av er prata i sömnen?
Ja vi båda har nog gjort det nån gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar