onsdag 27 juli 2011

30 Days - Dag 6: Min dag

Min dag

Idag har jag allt mest slöat hittills, jag jobbar 15-20 nämligen. Jag var nyss ute med en sprallig vovve, och nu väntar jag på att få åka till jobbet. Har funderat mycket denna morgon, och jag tror att jag faktiskt börjar hitta tillbaka till mig själv efter att ha slarvat bort mig nu under våren och försommaren.

Den som vet det bäst tror jag är Viktor. Han vet om dom dumma val jag gjort och jag tror att han vet att jag ångrar dom valen mycket. Tankarna idag har mest handlat om kärlek: Kärleken som alltid finns där oavsett vad, och mitt just nu stooora behov av kärlek. Det handlar inte bara om kärleken till min älskade livskamrat, utan också syskonkärlek. Jag längtar idag mycket ner till sthlm, och främst till min bror som jag inte har hunnit umgås med så mycket på senaste tiden.

Sist av allt tänker jag mycket idag på mig själv, hur jag har blivit som jag blitt. Vad som gör att jag är som jag är och vad mina preferenser beror på. Återigen är nog Viktor den som jag kan söka stöd hos - han vet vilka stora problem jag har haft med mig själv och jag tror att det är där jag ska leta efter svar på mina konstiga beteenden på senare tid...

Kärlek är nyckelordet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar